We willen graag gebruikmaken van cookies.

  Cookie-instellingen

UPA Pensioenfonds Detailhandel (Capgemini) opnieuw insturen

Correcties in de UPA voor de Detailhandel worden normaal gesproken meegenomen in de eerstvolgende pensioenaangifte, maar Capgemini kan dit niet altijd zo verwerken.

Via onderstaande stappen (work around) kunt u de UPA opnieuw maken en insturen:

- Kies Loon van het betreffende jaar. Dus als u bijvoorbeeld september 2022 opnieuw moet insturen, kiest u Loon 2022 op het Loon Portaal.
- Klik op de betreffende 'blauwe' werkgeversnaam bovenin het hoofdscherm van Loon.
- Ga in Loon 202* naar tabblad 4 van deze vaste werkgeversgegevens: 'Loonheffingen'.
- 'Laatste aangifte in periode' op de gewenste periode zetten. Wijziging opslaan.
- U kunt opnieuw de gewenste periode insturen naar Capgemini via 'Loon- en pensioenaangiften'.
- Herhaal bovenstaande stappen voor eventueel overige perioden van hetzelfde jaar.
- Terug naar de vaste werkgeversgegevens, wederom tabblad 4 'Loonheffingen'.
- 'Laatste aangifte in periode' weer leeg maken. Wijziging opslaan.
- Moet u ook in een ander 'Loon-jaar' UPA-periode(s) opnieuw insturen? Start dan Loon van dat jaar op en herhaal bovenstaande stappen.

Dit is een workaround om uw probleem op te lossen. Let op: hierna niet meer met eerste en laatste aangifte onnodig gaan 'schuiven'.