We willen graag gebruikmaken van cookies.

  Cookie-instellingen

Mijn.loondossier.nl. Uitgebreide uitleg

Onjuist e-mailadres werkgever/werknemer?

Het kan gebeuren dat u een onjuist e-mailadres voor een werkgever/werknemer hebt ingevuld in Loon of dat het e-mailadres inmiddels is gewijzigd.

Wat te doen?

Past u het e-mailadres in Loon aan naar het juiste e-mailadres en verstuur een bestand in naar Mijn LoonDossier van de werkgever/werknemer. (bijv. een loonstrook naar de werknemer/een serieoverzicht naar de werkgever).
Hiermee wordt het e-mailadres van de werkgever/werknemer ververst op Mijn LoonDossier.

Let op! De unieke gebruikersnaam per Mijn LoonDossier-account zal hiermee niet wijzigen. De unieke gebruikersnaam blijft dus de bestaande gebruikersnaam. Deze gebruikersnaam kan desgewenst, eenmaal ingelogd, aangepast worden.

De inloggegevens kunnen in het aanmeldscherm weer worden opgevraagd met het e-mailadres dat inmiddels op Mijn LoonDossier staat.

Wie kan helpen?

De Loon-gebruiker kan de werkgever helpen door in te loggen op het eigen loondossier, op tabblad ‘Werkgevers’ de werkgever te kiezen en de gebruikersnaam en op het loondossier bekende e-mailadres aan de werkgever door te geven.

De werkgever kan de werknemer helpen door in te loggen op het eigen loondossier, op tabblad ‘Werknemers’ de werknemer te kiezen en de gebruikersnaam en het op het loondossier bekende e-mailadres aan de werknemer door te geven.